فلش مموری که می‌توانید به گوشی اندروید وصل کنید
 
تکنولوژی جدید

 LeefBridge1

 شرکت کالیفرنیایی Leef Technology جدیداً دستگاهی به نام Leef Bridge ساخته است که به وسیله‌ی آن می‌توان بین رایانه، Mac، و گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، فایل‌ها را به اشتراک گذاشت. کار با این دستگاه بسیار ساده و درعین‌حال فوق‌العاده کاربردی است. تنها کافی است آن را به گوشی خود متصل کنید و به وسیله‌ی فرایندهای ساده‌ی کپی و پیست، بین فلش مموری ومموری داخل دستگاه، فایل انتقال دهید. حتی می‌توانید موسیقی و ویدیو را از داخل خود فلش مموری پخش کنید. یعنی الزاماً احتیاجی به انتقال به حافظه‌ی دستگاه نیست. آنچه که در این دستگاه حائز اهمیت است، این است که کار شما را بسیار راحت و ساده بدون احتیاج به کابل، بلوتوث، وای فای، و یا سرویس‌های ذخیره‌ی ابری فایل، انجام می‌دهد.

طراحی این دستگاه مثل بقیه‌ی فلش مموری‌ها است، با این تفاوت که علاوه بر پورت USB، یک پورت micro-USB هم دارد که به گوشی متصل می‌شود. اندازه‌ی آن کمی از فلش مموری‌های معمولی بزرگ‌تر است و در پشت آن یک کاور متحرک وجود دارد که از پورت‌ها محافظت می‌کند تا نشکنند.

LeefBridge2

ما Leef Bridge را با یک دستگاه Galaxy S3 امتحان کردیم. کارایی آن دقیقاً همان‌گونه و به همان سادگی بود که پیش‌بینی می‌کردیم. سازندگان پیشنهاد می‌کنند برای کار با Leef Bridge نرم‌افزار Astro File Manager را بر روی گوشی نصب کنیم ولی الزامی نیست. همین که آن را به گوشی متصل می‌کنیم، نرم‌افزار File Manager که بر روی گوشی نصب کرده‌ایم، به طور خودکار باز می‌شود. دقیقاً مشابه یک فلش مموری معمولی که به رایانه متصل می‌شود با Leef Bridge کار می‌کنیم.

LeefBridge3

Leef Bridge برای اتصال به گوشی و تبلت به سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ احتیاج دارد. در وب‌سایت Leef Technology لیستی از دستگاه‌هایی که توسط Leef Bridge پشتیبانی می‌شوند، نوشته شده است. در میان این دستگاه‌ها دوربین‌ Samsung Galaxy هم هست. یعنی با اتصال Leef Bridge  به دوربین دیجیتال می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایی که ضبط کرده‌اید را به این دستگاه انتقال دهید تا حافظه‌ی آن را خالی کنید. Leef Bridge  فعلاً در ظرفیت‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و در آینده مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز خواهد آمد.

LeefBridge4

از آنجا که Leef Bridge از تکنولوژی USB 2 استفاده می‌کند سرعت انتقال اطلاعات آن متوسط است و نه خیلی زیاد. آن طور که ما امتحان کردیم، یک فایل ویدیوی ۲۲۵ مگابایتی با سرعت انتقال ۴.۱ تا ۵.۱ مگابایت بر ثانیه، بین ۴۴ تا ۵۵ ثانیه طول کشید تا کپی شود. البته وقتی همین ویدیو را از روی Leef Bridge پخش کردیم، بدون توقف و کاملاً روان پخش شد. ویژگی‌های فنی این دستگاه بدین شرح است:

 leafbridge5


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 11:29
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 58493
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1